رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

روتین سازی قبل از ترید

5 نکته برای روتین سازی قبل از هفته معاملاتی

برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، باید کارهایی رو قبل از ترید کردن در زمانی که بازارها باز هستند انجام دهید.

شما باید برای چیزی که قرار است وارد آن شوید آماده باشید، تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه و آگاهانه ای بگیرید تا در زمان معامله واقعی آماده باشید.

این چیزی است که بسیاری از ورزشکاران می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. دقیقاً مانند اینکه یک بوکسور ده‌ها مبارزه را مرور می‌کند و ماه‌ها و ماه‌ها قبل از وارد شدن به رینگ با حریف خود تمرین ذهنی می‌کند، شما نیز باید گام‌های مناسب را برای آماده شدن برای نبرد بردارید.

به عبارت دیگر، شما باید قبل از اینکه وارد عمل شوید، تکالیف خود را انجام دهید.

همانطور که می گویند، “آماده سازی نیمی از نبرد است.” و در معاملات، نبرد حتی قبل از اینکه نرم افزار معاملاتی خود را باز کنید آغاز می شود.

در اینجا، پنج نکته برای روتین هفتگی یا روزانه قبل از وارد شدن به ترید را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند بازارها را تسخیر کنید!

1. پرایس اکشن قبلی را بررسی کنید

اگر ندانید بازارها کجا بوده اند، دانستن اینکه بازارها به کجا می روند دشوار است. یکی از کارهایی که باید قبل از شروع معامله باید انجام دهید این است که قیمت روز یا هفته قبل را بررسی کنید. به صورت بلند مدت به قضیه نگاه کنید یک آنالیز و یادآوری از گذشته دور برای شروع روز یا هفته آینده.

این به شما ایده بسیار خوبی از مضامین رایج بازار می دهد و همچنین به شما کمک می کند تعیین کنید که چه سطوح تکنیکال را باید زیر نظر داشته باشید.

2. بخوانید، بخوانید و بخوانید

آیا تا به حال شده وارد یک موقعیت معاملاتی عالی شوید و از یک گزارش اقتصادی که فراموش کرده اید در حال انتشار است غافل شوید؟ اگر چنین است، مطمئناً می‌دانید که چقدر مهم است که در مورد تقویم اقتصادی آینده و همچنین مسائل مربوطه که تأثیرگذاری بر عملکرد قیمت دارد بخوانید. باید همیشه متوجه باشید چه چیزی الان از لحاظ فاندامنتال روی قیمت تاثیر دارد.

یکی از راه‌های مطمئن برای پیگیری این نکته این است که تقویم‌های اقتصادی را به طور منظم بررسی کنید یا بهتر از آن، آن روز و ساعت را در تقویم خود علامت‌گذاری کنید.

در حالت ایده‌آل، شما باید بتوانید هر لحظه به تقویم معاملاتی خود دسترسی داشته باشید در آن صورت حتما جلوی چشمتان خواهد بود. تقویم معاملاتی می تواند شامل ساعاتی که مناسب معامله شما هستند، زمانهای که باید پپای چارت باشید، زمانهای که نباید پای چارت باشید، سشنهای مختلف و تبدیل آن به ساعت محلی و حتی ساعات روتین های شخصی روزانه شما و هر چیزی که به زمان بندی شما مربوط هست را شامل می شود.

pic1

3. چشم به سطوح تکنیکال کلیدی و احتمالات پیش رو

یکی دیگر از راه‌های آماده‌سازی خود برای هفته معاملاتی این است که به سطوح تکنیکال چارت خود توجه داشته باشید و مناطق بالقوه‌ای را که ممکن است قیمت در آن‌ها تغییر کند یا معکوس شود از قبل، مشخص کنید.

یکی از دلایل متعددی که باعث می‌شود معامله‌گران اغلب از موقعیت‎‌ها غافل شوند، این است که در پیش‌بینی حرکت‌های احتمالی شکست می‌خورند، و تنها زمانی که برای اقدام خیلی دیر شده است، سیگنال را تشخیص می‌دهند.

برای نجات از پشیمانی‌ها، می‌توانید در ابتدای کار قبل از تشکیل الگوهای نموداری و یا ستاپ های معاملاتی ممکن، آنها را یادداشت کنید یعنی در هر جهت که ممکن هست بازار حرکت کند بدون تعصب فقط احتمال بدید تا بتوانید پس از همراستا شدن آنها، آماده انجام آن معاملات باشید.

در پایان هفته، همچنین می‌توانید یک بررسی سریع در مورد اینکه آیا آن سطوحی که به آن اشاره کردید در نهایت تست شده‌اند یا خیر. همچنین می‌توانید در مورد موقعیت‌هایی که احتمال میدادید رخ دهد به واقعیت تبدیل شده اند یا نه، این یادداشت نویسی بخشی از ژورنال شما نیز میتواند باشد.

4. یک مراسم را انجام دهید

در مورد قربانی کردن یک گوسفند صحبت نمی کنیم. ما در مورد آداب و رسوم غیر معاملاتی صحبت می کنم که می توانید آنها را در روتین قبل از معامله خود بگنجانید.

بسیاری از حرفه ای ها این کار را انجام می دهند تا آنها را برای کار آماده کنند: ورزشکاران حرفه ای قبل از بازی چرت می زنند یا یک معلم ممکن است تمرینات تنفسی انجام دهد.

شما می توانید مراسم خود را پیدا کنید، مانند خوردن شکلات، یا تماشای یک ویدئو ،گوش دادن به یک موسیقی آرام بخش ، یا دویدن – هر آنچه که می خواهید!

نکته این است که هر چقدر هم که این مراسم عجیب و غریب باشد، هدف آن این است که شما را ریلکس کند. این باید به کاهش استرس کمک کند و به شما کمک کند هنگام شروع به ترید تمرکز کنید.

pic2

5. خود را در معامله تجسم کنید

واقعاً معتقدیم که فرآیند تجسم تمرینی عالی برای آماده کردن شما برای هفته معاملاتی یا روز معاملاتی پیش رو است. تصور کنید خودتان معامله دارید. به تمام سناریوهای ممکن که ممکن است رخ دهد فکر کنید.

مثلا در صورت افزایش نرخ بهره چه خواهید کرد؟ اگر ارقام NFP بهتر از حد انتظار باشد، چه خواهید کرد؟ اگر در اوایل هفته با ضرر بزرگی مواجه شوید چه خواهید کرد؟ اگر امروز یک کندل غیر منتظره قوی در سشن لندن رخ دهد چه خواهید کرد؟

تصور کنید که این سناریوها رخ می دهند و خود را در حال واکنش به آنها ببینید. تصور کنید که آرام و ریلکس هستید، مهم نیست که شرایط چقدر استرس زا می شود.

این تمرین خودشناسی است زیرا زمانی که خود را در وضعیت ذهنی باثبات و آماده دیدید، حفظ آن در طول هفته معاملاتی برای شما آسان تر خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

حرف آخر

در اینجا با پنج نکته که باید قبل از شروع به اجرای استراتژی توجه کنید ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که به عنوان یک معامله گر، وظیفه شما این است که همیشه آماده باشید. معامله گران حرفه ای همه کارهای کثیف و حوصله سربر را قبل، در طول و بعد از ساعات معاملاتی انجام می دهند – به همین دلیل است که موفق هستند.اگر این نکات را جدی بگیرید در طول زمان شاهد بهبود معاملات خود خواهید بود.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.