رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

آیا برای انجام ترید به خودتان فشار وارد می کنید؟

تصور کنید شما جلو نمایشگرهای خود خیره شده و تحت تأثیر همه اطلاعات جدید و حرکات لحظه ای بازار قرار دارید.

شما در خود فشار روانی را برای اجرای یک ترید احساس می کنید. چون این هفته تریدهای خوبی نداشتید.

مخارج زندگی سنگین هست و باید پرداخت شوند، شما نمی دانید که قرار است چه کاری انجام دهید. ناامید می‌شوید و می گویید: “باید ترید کنم تا کاری کرده باشم و کمی سود کنم”

متأسفانه هر چه بیشتر این را به خود بگویید استرس و ناراحتی شما بیشتر می شود. در این مواقع، طبیعی است که احساس کنید برای کسب سود باید به خود و تحلیلهایتان فشار وارد کنید. همین فشار ممکن است اوضاع را بدتر کنید.

در مرحله اول باید یکم آروم بگیرید!

کمی موسیقی گوش دهید یا چایی، قهوه بنوشید و یا هر کاری که دوست دارید! هدف خارج شدن از این حالت روانی هست.

معامله گری کسب و کاری است که در آن راحت می توانید خود را متقاعد کنید که کاری برای انجام دادن دارید. همیشه نمودار دیگری برای تحلیل و ترید هست و با باز بودن  24 ساعته بازار فارکس، احساس می‌کنید هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن فرصت‌های سودده وجود ندارد.

pic1
ولی اینطور نیست! اضطراب، حتی به مقدار کم، انرژی روانی محدود شما را از بین می برد.

به خودتان بگویید: «من به خودم فشار نمی‌آورم. من فقط قصد دارم فرآیند معاملاتی خودم را کامل اجرا کنم، من تمام تلاشم را دارم می کنم.»

استراحت در میانه یک روز پر استرس نیز می تواند معجزه کند! بیرون بروید، قدم بزنید و نور خورشید را جذب کنید. مقداری انرژی استرس زا و منفی را دفع کنید.

pic2

شما همچنین می توانید یک شکل ساده از مدیتیشن را امتحان کنید. به یک مکان ساکت بروید، ده دقیقه به هیچ چیزی فکر نکنید و به درون خود بنگرید، یعنی فقط ریلکس کنید.

بعد رهایی از این وضعیت ذهنی آشفته، شما آماده خواهید بود که دوباره با بازار همراه شوید و سود خودتان را ازش بدست آورید، فراموش نکنید ایجاد ذهنیت و روان سالم جزئی از کار یک تریدر حرفه ای هست در اصل آرام کردن خودتان بهترین کاری هست که به عنوان تریدر دارید انجام می دهید.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.