رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

چرا تریدرها باید از ذهن و بدن خود مراقبت کنند؟

جراحان برای جلوگیری از خشکی دستان خود پس از جراحی طولانی مرطوب کننده استفاده میکنند. ورزشکاران رژیم های غذایی دیوانه وار و روتین تناسب اندام سخت گیرانه را دنبال می کنند تا بدن خود را آماده نگه دارند.

معامله گران دقیقا این وجه اشتراک را با این بازیگران سطح اول دارند، تریدرها نیاز دارند که بدن و ذهنشان را همیشه در اوج داشته باشند.

چرا مراقبت از بدنتان اینقدر مهم است؟

ترید نیاز به تمرکز، آگاهی و هوشیاری دارد. در این حالت، بدون ذهن و بدن سالم، انجام هر یک از این کارها بسیار دشوار خواهد بود.

سستی و خستگی ممکن است شما را از توجه دقیق به جزئیات باز دارد. شما مستعد انجام اشتباهاتی مانند آماده سازی نکردن فرآیند معاملاتی، محاسبه نادرست احتمالات پیش رو، نادیده گرفتن مواردی که باید در نظر گرفته میشد و یا ورود به یک ترید در حالت فرسودگی و صدها اشتباهات رایج دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این، وقت گذاشتن و تلاش برای ماندن در بهترین شکل ممکن، کار سخت و استقامت ذهنی را تقویت می‌کند، که هر دوی این موارد برای اینکه فرد بخواهد یک تریدر حرفه ای باشد، ضروری است.

Pinterest Pinterest

چگونه می توانید از ذهن و بدن خود مراقبت کنید؟

تناسب اندام به این معنا نیست که باید عضلات سیکس پک شکم یا مثل عضلات دوسر پای یک اینفلوئنسر مجازی را داشته باشید. تناسب اندام می تواند به سادگی مراقبت صحیح از بدن باشد.

به اندازه کافی بخوابید، غذای تازه و مناسب بخورید و یک برنامه ورزشی ثابت داشته باشید که گردش خون را حفظ کرده و به بالا نگه داشتن سطح انرژی شما کمک می کند.

مراقبت از ذهن خود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید خواب کافی یک ضرورت مطلق است. دوری از مواد غیرقانونی یا (دود!) و محدود کردن مصرف الکل نیز همینطور.

همچنین، از پر کردن مغزتان با محتوای بی ارزش (مانند شایعات و نمایش‌های غیر واقعی) دست بردارید و با کمک فعالیت‌های متفکرانه‌ای مانند خواندن کتاب‌های مفید، یادگیری زبان جدید یا حتی نواختن ساز، آن را بهتر کنید.

با این حال، اگر ذهن شما درگیر مشکلات شخصی باشد، داشتن بهترین فرم فیزیکی و ذهنی بی معنی است. هر چه زودتر مشکلات خود را حل کنید. فقط با افرادی معاشرت کنید که شما را بالا میکشند و به زندگی شما ارزش می بخشند (و بالعکس). به جای اینکه وقت خود را با نگرانی در مورد چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند تلف کنید، ذهن خود را بر روی اهداف زندگی خود متمرکز کنید.

وقتی در تب و تاب نبرد در ترید هستید، به راحتی می توانید خود را در بازار گم کنید. بدن و ذهن، مهمترین ابزار معاملاتی شماست که شما را در گرفتن بهترین تصمیمات برای هر ترید همراهی می کند.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.