رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

چگونه با بازبینی و اصلاح در فرآیند معاملاتی پیشرفت کنیم

در مورد اینکه چگونه اعتماد و اطمینان به تریدر کمک می‌کند تا ایده‌ها و فرآیند معاملاتی را بهتر اجرا کند، چیزهای زیادی گفته شده است، اما کمی بازبینی و شک به خود نیز ممکن است مفید باشد.

این رو فراموش نکنید بازاندیشی دیدگاه ها یک مهارت والا هست که هرکسی ندارد، ولی می تواند آن را در خود ایجاد کند.

برای بسیاری از ما، دانش و باورهایمان نوعی حلقه امنیت و آرامش را تشکیل می دهند که ترجیح می دهیم به جای کاوش در آنها یا به اصطلاح “تحمل حس بد شک کردن به آنها” به این باورها بچسبیم.

GettyImages 1332377628 GettyImages 1332377628

در اصل زیر سؤال بردن دانش و نظرات ما می‌تواند آزاردهنده باشد، زیرا دنیا را غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌کند. ولی در واقع این شک کردن ما را ملزم می‌کند که بپذیریم ممکن است واقعیت‌ها تغییر کرده باشند و آنچه زمانی درست بود اکنون ممکن است اشتباه باشد.

تحت یک محیط پر استرس و پر سرعت مانند ترید کردن، فرد معمولاً به پاسخ‌های خودکار که به خوبی به آنها عادت کرده، باز می‌گردد و احتمالاً برخی از عواملی که وضعیت را کمی متفاوت کرده را در نظر نمی‌گیرد.

البته این بدان معنا نیست که شما باید “غرایز معاملاتی” خود را به کلی کنار بگذارید، شما برای ترید به آنها نیاز دارید. در عوض، باید نقطه شیرین بین اعتماد به نفس و فروتنی را مد نظر بگیرید.

برای بیشتر تریدرها، به‌ویژه آن‌هایی که با تجربه‌تر هستند، دانش و مهارت بیش از حد آن‌ها می‌تواند مضر باشد، چون ممکن هست آنها را از زیر سؤال بردن و اصلاح فرآیند معاملاتی خود باز دارد، برای همین باید بیشتر روی این مهارت کار کنند.

به عبارت دیگر، داشتن طرز فکر اصلاح و بازبینی مقطعی در مورد معاملات خود و درجات خفیفی از “سندرم شک کردن” در واقع می تواند به شما در بهبود عملکرد معاملاتی کمک کند.

o que e e quais os tipos de trader o que e e quais os tipos de trader

سندرم خودویرانگری به عنوان یک الگوی روانی تعریف می شود که در آن فرد به مهارت ها، استعدادها یا دستاوردهای خود شک می کند. علیرغم اینکه شواهد بیرونی از موفقیت او در این حوزه را فریاد میزنند.

سه جنبه مثبت برای به اصطلاح سندروم فروتنی وجود دارد:

  • این دیدگاه می تواند ما را تشویق کند تا بیشتر تلاش کنیم. چون احساس می‌کنیم همیشه میتوان بهتر بود، احساس می‌کنیم که چیزهای بیشتری برای کسب شایستگی‌هایمان داریم و هدفهای بزرگتری هنوز وجود دارد که باید بهشان برسیم.
  • می تواند ما را تشویق کند تا هوشمندانه کار کنیم. در نظر بگیرید وقتی مطمئن نیستیم که همیشه برنده خواهیم بود، با بازنگری و اصلاح در استراتژی‌مان چیزی برای از دست دادن نداریم!
  • می تواند ما را به یادگیرندگان بهتری تبدیل کند. شک و تردید در مورد دانش و مهارت های خود، ذهن ما را برای یادگیری از دیگران بازتر می کند.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.