رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

ساده سازی معامله گری

5 راه برای ساده سازی در معامله گری

با توجه به شلوغی مسائل زندگی، یافتن زمان مناسب برای ترید می تواند به اندازه کافی سخت باشد، چه رسد به اینکه فرآیند دقیق آنالیز و پیش نیازهای اصول اولیه را طی کنید. وقتی نوبت به معامله می رسد، گاهی اوقات ساده نگه داشتن چیزها می تواند به شما کمک کند روی آنچه واقعا مهم است تمرکز کنید. ساده کردن معاملات شما می تواند به ایجاد یک پایه محکم برای موفقیت در معامله گری کمک کند زیرا ذهن شما به چیزهای دیگر منحرف نمی شود، یا کمترپرت میشود! در اینجا 5 راه برای ساده کردن معاملات خود آورده شده است، هرگز برای تمرکز مجدد و هدایت انرژی خود دیر نیست.

Cash account vs margin account Cash account vs margin account

1. در مورد چیزهای کوچک اصرار نکنید

یکی از علائم تاسف بار زندگی مدرن، عدم تصمیم گیری است. وقتی گزینه‌ها فراوان باشد، انتخاب بسیار دشوارتر می‌شود. درگیر شدن در یک جلسه طولانی تصمیم گیری می تواند باعث بدتر شدن کیفیت تصمیمات شود و در نهایت منجر به وضعیتی به نام “خستگی در تصمیم گیری” می شود. به جای داشتن یک گزینه واضح همیشه با چندین انتخاب روبرو می شوید، بسیاری از گزینه ها می توانند مشابه به نظر برسند که منجر به ترس غیرمنطقی از دست دادن یا تصمیمات غیرمنطقی می شود. برای جلوگیری از این امر، انرژی خود را صرفه جویی کنید و وقت خود را با مشورت در مورد چیزهای کوچک تلف نکنید! گاهی اوقات بهتر است در جایی که نیاز است امتیاز بدهید و به سراغ مسائل بزرگتری بروید که توجه شما را جلب می کند.

2. فضای کاری خود را شلوغ نکنید

یکی دیگر از عوامل تولید انرژی در معامله‌گری، فضای کاری نامرتب است. وقتی فضای کاری شما سازماندهی نشده باشد، اطلاعات مهم و کاربردی ممکن است به راحتی در دسترس نباشند. فضای کاری به هم ریخته بهره وری و همچنین انگیزه را کاهش می دهد برعکس منظم بودن آنها باعث می شودکه آنها را در چارچوب ذهنی مناسب برای ترید نگه دارید. مسلما، تنها چیزی که برای ترید نیاز دارید دسکتاپ یا لپ تاپ خود است. با این حال، نگهداری سوابق ترید به صورت الکترونیکی ممکن است برای همه کارساز نباشد. داشتن نسخه‌های فیزیکی از برگه‌های معاملاتی، اسکرین‌شات‌ها و چک‌لیست‌ها می‌تواند هنگام تسهیل فرآیند بازبینی راحت‌تر باشد و عمل نوشتن سطوح قیمتی خاص به تثبیت این موارد در ذهن شما کمک می‌کند. تمام این کاغذهای اضافی اگر به سرعت بایگانی نشوند، می توانند روی هم انباشت شوند، بنابراین مطمئن شوید که زیر آنها غرق نشوید!

istockphoto 1303877287 612x612 1 istockphoto 1303877287 612x612 1

3. یک چک لیست ایجاد وبا آن کار کنید

معمولاً تصور می شود که ترید به عنوان یک فرآیند گام به گام است. برای اطمینان از اینکه هیچ چیز نادیده گرفته نمی شود، ایجاد یک چک لیست قبل از انجام معاملات می تواند به شما در سازماندهی منطقی افکارتان کمک کند. همچنین، داشتن یک چک لیست برای هر معامله، یک سیستم رتبه بندی ایجاد می کند که می توانید از آن برای مقایسه و انتخاب معامله با بیشترین پتانسیل بالا استفاده کنید. به عنوان مثال، در چک لیست کارکردی، ما برای هر عامل استراتژی در چک لیست خود امتیاز تعیین می کنیم. معامله‌ای که بیشترین فاکتورها را برآورده کند، بالاترین امتیاز را خواهد داشت، در حالی که معاملات ضعیف‌تر با عوامل تکنیکال کمتر، امتیازات کمتری خواهند داشت. از آنجایی که هر فاکتوری که به دست می آید احتمال داشتن یک معامله برد را افزایش می دهد، طبیعتاً معامله با امتیاز بالاتر را ترجیح می دهیم زیرا دلایل بیشتری برای احتمال وقوع در آن وجود دارد.

4. محدودیت های زمانی تعیین کنید و از دیگران بپرسید

گیر افتادن در یک معامله خاص یا احساس عدم اطمینان در مورد هر عامل تکنیکال در معاملات می تواند یک تجربه ناامید کننده باشد، به خصوص اگر بازار مورد نظر شما برای معامله باز باشد و در نوسان کامل باشد. احساس کناره ماندن می تواند باعث دو واکنش شدید شود. یا معامله‌گر با ترس از دست دادن آن احساس معامله ناگهانی می‌کند، یا به دلیل ناتوانی در انجام معامله، منجمد می‌شود! برای غلبه بر این، مطمئن شوید که محدودیت‌های زمانی برای تصمیم‌گیری اعمال می‌کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است احساسات را در هنگام تجزیه و تحلیل بازار حذف کنید. به عنوان مثال، اگر نموداری که به آن نگاه می کنید به نظر فرصتی را ارائه نمی دهد، در معامله عجله نکنید یا به نمودار خیره نشوید به امید اینکه اتفاقی خاص رخ دهد تا زود وارد معامله بشید. اگر اغلب احساس می‌کنید که گیر کرده‌اید و نمی‌توانید معامله کنید، صحبت با یک مشاور معاملاتی نیز ممکن است به شما کمک کند تا در مورد آنچه واقعاً پشت بی‌تصمیمی و ترس از کشیدن ماشه وجود دارد را بشناسید. سوال بپرسید زیرا اینها تمرکز شما را تغییر می دهند و به شما کمک می کنند پیشرفت کنید.

5. روش های جدید برای انجام کارها را کاوش کنید

در معامله گری، راه‌های زیادی برای تحلیل بازارها و استراتژی‌های معاملاتی زیادی برای استفاده وجود دارد. با این حال، آنچه در نهایت استفاده می کنید به ترجیحات شخصی، شخصیت منحصر به فرد خودتون و تحمل ریسک شما بستگی دارد. چیزی که برای شخص دیگری مفید است ممکن است لزوماً برای شما مفید نباشد، بنابراین هرگز از یادگیری دست نکشید و به جستجوی راه‌های جدید معاملاتی ادامه دهید. همانطور که رشد می کنید و پیشرفت می کنید، متوجه خواهید شد که به عنوان یک معامله گر چه کسی هستید. از آنچه در مورد خودتان یاد می گیرید استفاده کنید تا تغییرات کوچکی در معاملات خود ایجاد کنید. هر چند وقت یکبار انجام تغییرات کوچک، معامله گریتان را تازه نگه می دارد و شما را در جریان تغییرات جدید در بازار قرار می دهد.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.