رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

سبک زندگی معامله گر

ایجاد و حفظ عادات سالم می تواند به معامله گر ان کمک کند تا چالش های هیجانی و معامله‌گر ی را مدیریت کنند.
یک معامله گر پیش از انتخاب نقاط ورود و خروج با چالش های عاطفی “مانند ترس و طمع” و موانع ذهنی “مانند نیاز به نظم و استقامت” روبرو هست. فراتر از صفحه نمایش کامپیوتر، تجزیه و تحلیل نمودار و استراتژی های معاملاتی، ایجاد عادات سالم را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند پایه ای محکم برای موفقیت در ترید ایجاد کنید.

Lifestyle 1024x683 1 Lifestyle 1024x683 1

کاهش استرس

دکتر گری دیتون، تریدر، نویسنده، روانشناس بالینی و بنیانگذار TradingPsychologyEdge، می گوید برای اکثر معامله گران، معاملات استرس ایجاد می کنند.
دیتون می گوید: “سبک زندگی سالم راه شماره یک برای مبارزه با استرس است. یک سبک زندگی سالم می تواند باعث شود احساس بهتری داشته باشیم، استقامت بیشتری داشته باشیم، کمتر مریض شویم و تعادل عاطفی بهتری داشته باشیم. همه اینها به معامله‌تان کمک می کند.”

وقتی صحبت از بازارهای مالی می شود، بسیاری از چیزها خارج از کنترل یک معامله گر است. ولی روی انتخاب های سبک زندگی که می توانید مدیریت کنید، مانند ورزش، تمرکز حواس و رژیم غذایی تمرکز کنید.

 ورزش کنید

در اصل، ورزش می‌تواند داروی خوبی برای معامله گران باشد. ورزش هوازی منظم سه کار مهم را انجام می دهد که همگی به تمرکز معامله‌گر مربوط می شوند. دیتون می گوید:

“اول، ورزش به ما کمک می کند تا با توجه به عواطف کلی خود، یک تعادل را حفظ کنیم. تحقیقات ثابت نشان می دهد که ورزش می تواند به اندازه دارو در مبارزه با افسردگی و اضطراب موثر باشد. این خیلی قدرتمند است همچنین به ما کمک می کند بهتر بخوابیم، که بیشتر به سلامت روانی کمک می کند.
ثانیاً، ورزش یک کاهش دهنده استرس عالی است. همه تجربه دویدن، بازی تنیس یا فقط رفتن به باشگاه پس از یک روز پر استرس را داشته اند. تمرین باعث تسکین سریع می شود. تقریباً می توانید احساس کنید که استرس از بین می رود.

سوم، ورزش به ما کمک می کند یاد بگیریم. این به عنوان معجزه گر و برای مغز توصیف شده است. در یک مطالعه معمولی، یک دوره تمرین قبل از کلاس ها، نمرات کلی آزمون را 17 درصد در یک ترم بهبود بخشید. ما همیشه در حال یادگیری در معاملات هستیم. ورزش ذهن ما را تیز نگه می دارد، بنابراین ما نه تنها می توانیم الگوهای کارآمد در معاملات را یاد بگیریم، بلکه بهتر است قبل از هر کس دیگری تغییرات ظریف بازار را درک کنیم.”

Full time trader Full time trader

تسلط بر احساسات با آگاهی

آگاهی کلمه رایج امروزی است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که تمرین منظم ذهن می تواند تفاوت فیزیولوژیکی ایجاد کند. برای معامله گرانی که به دنبال دستیابی به اوج عملکرد و “عکس العمل در لحظه” هستند، ذهن آگاه می تواند کمک کند. به این شکل:

اگر مرکز ترس تحت تأثیر قرار گیرد. دیتون می گوید که ذهن خود آگاهی ممکن است مهمترین تمرین ذهنی برای بهبود افکار ما باشد. محققان نشان داده اند که تمرین خود آگاهی، مغز را به شکل چشمگیری برای معامله گران تغییر می دهد. این به طور مستقیم بر “مرکز ترس” مغز، آمیگدال تأثیر می گذارد – نه تنها از نظر فیزیکی منطقه را تغییر می دهد، بلکه باعث می شود ما بسیار کمتر در معرض خطر از دست دادن قرار گیریم، همچنین زیان گریزی زمانی دیده می‌شود که معامله‌گر به ترس‌های عادی از معامله واکنش نشان می‌دهد و معاملات سودآور را پیش از موعد می بندند و معاملات زیان‌ده را برای مدت طولانی نگه می‌دارد.
وضوح و تمرکز بهتربه خود باعث می شود ما کمتر توسط صداهای داخلی که با اطمینان به ما می گوید که بازار در مرحله بعدی چه خواهد کرد، حواسمان پرت شود و دست پاچه بشویم.

UFHR UFWellness HealthyLifestyle scaled 1 UFHR UFWellness HealthyLifestyle scaled 1

غذای سالم، تریدر سالم

همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم: شما همان چیزی هستید که می خورید. آیا رژیم غذایی بهتر عملکرد معامله گر را تغییر می دهد؟ دیتون می گوید شاید نه.
“معامله گران همیشه به دنبال برتری هستند. شکی نیست که رژیم غذایی به سلامت کلی کمک می کند. هیچ کس نمی تواند در هنگام بیماری چه فیزیکی چه روانی خوب معامله کند، و یک رژیم غذایی سالم می تواند به یک معامله گر پایه فیزیکی قوی همچنین از لحاظ روانی شادابی و تندرستی ایجاد کند تا او از بیماری های شایع و مزمن حفظ کند.”

“در تحقیقات شخصی من در مورد رژیم غذایی، چیزی که من را شگفت زده می کند این است که Kaiser Permanente، بزرگترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در کشور، پزشکان خود را تشویق می کند که یک رژیم غذایی گیاهی را به همه بیماران توصیه کنند. آنها می گویند که تغذیه سالم را می توان با یک رژیم غذایی گیاهی به بهترین نحو به دست آورد، که به عنوان رژیمی تعریف می شود که غذاهای کامل و گیاهی را تشویق می کند و از مصرف گوشت، محصولات لبنی، و تخم مرغ و همچنین تمام غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده منع می کند. دیتون می‌گوید از بیماری‌های رایج، مانند چاقی، دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی، می‌توان با رژیم غذایی، از جمله کاهش یا حذف داروهای مورد نیاز برای درمان این بیماری‌های مزمن، مقابله کرد.

“بسیاری قبول خواهند کرد که این امر دشوار است، زیرا بسیاری از ما برای دهه‌ها گوشت و محصولات لبنی مصرف کرده‌ایم. من همه تریدرهای علاقه‌مند به یک سبک زندگی سالم را تشویق می‌کنم ذهنی باز داشته باشند، تحقیقات خود را انجام دهند و در مورد رژیم غذایی به نتیجه‌گیری برسند. دیتون می گوید.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.