رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

آیا صعود XRP می تواند بیت کوین را به 40000 دلار برساند؟

  • قیمت بیت کوین به بالاترین سطح سه ماهه دوم در 31500 دلار رسید و پس از اوج گرفتن ریپل به بالاترین سطح خود در 31845 دلار رسید.
  • سرمایه گذاران خوش بین شده اند و باعث شده بیت کوین و آلت کوین به طور همزمان افزایش پیدا کنند.
  • معیارهای بلندمدت روی زنجیره همچنان نشان می دهد که تصویر کلان صعودی است.

قیمت بیت کوین “BTC” پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده “SEC” و شکایت ریپل به نتیجه رسید. این اعلام باعث شد که قیمت ریپل “XRP” در عرض چند ساعت دو برابر شود و باعث شد که سایر آلتکوین ها نیز از هیپ بالا بروند. بیت کوین نیز از این قاعده مستثنی نبود زیرا به تثبیت 23 روزه خود پایان داد و در سه ماهه دوم به 31500 دلار رسید.

قیمت بیت کوین نشانه هایی از احیا را نشان می دهد

قیمت بیت کوین نشان می دهد که خریدارها حداقل در حال حاضر بازگشته اند. اما «آیا خریداران با از بین رفتن هیاهوی XRP باز خوشبین خواهند ماند؟» سوالی است که باقی می ماند. صرف نظر از این، اجازه دهید نگاهی به نمودار سه روزه بیت کوین بیندازیم تا مشخص کنیم که در آینده به کجا خواهد رسید.

در نمودار سه روزه قیمت بیت کوین چیز زیادی تغییر نکرده است. شکست نزولی هفتگی، که از 29247 دلار و 41273 دلار افزایش می یابد، همچنان تهدیدی برای خریدارها محسوب می شود. اهداف صعودی در 35260 دلار و 41273 دلار نقطه میانی و حد بالایی شکستن نزولی هستند و این سطوح سود خوبی برای خریدارها هستند.

موانع فوق مکان‌هایی هستند که فروشنده‌ها می‌توانند کودتا کنند و کنترل را دوباره به دست بگیرند. اما اگر قیمت بیت کوین قاطعانه سطح روانی 40000 دلار را در بازه زمانی هفتگی تغییر دهد، این یک پیشرفت بسیار صعودی خواهد بود که می تواند رشد سال 2023 را احیا کند. هنگامی که آخرین کندلهای پایینی که بین دو اوج بالاتر تشکیل شده است، به سمت پایین شکسته شده و به موانع تبدیل می شوند. عقب نشینی بعدی منجر به فروش دارایی های خود توسط دارندگان بیشنر می شود که باعث حرکت نزولی می شود.

نمودار 3 روزه BTC/USDT

معیارهای روی زنجیره همچنان صعودی هستند

معیار 365 روزه ارزش بازار تا ارزش واقعی “MVRV” با میانگین حرکتی 365 روزه “MA” نشان می دهد که قیمت بیت کوین به مشاهده یک چرخه صعودی جدید نزدیک تر است. این شاخص برای اندازه گیری میانگین سود و زیان سرمایه گذارانی که بیت کوین را در سال گذشته خریداری کرده اند، استفاده می شود.

وقتی این شاخص بالای 3.7 باشد، یعنی در باند قرمز، دارایی بیش از حد خرید در نظر گرفته می شود و معمولاً زمانی است که بازار در اوج قرار می گیرد. به همین ترتیب، اگر MVRV 365 روزه کمتر از 1 باشد، نشان می دهد که قیمت بیت کوین در حال تشکیل یک کف بالقوه است و احتمال معکوس شدن روند وجود دارد.

تا کنون، نسبت MVRV در منطقه سبز کاهش یافته و به 1.48 رسیده است، جایی که در حال حاضر نشان می دهد که روند صعودی جدید ممکن است در حال حرکت باشد.

MVRV 365 روزه BTC

معیار مهم بعدی که باید به آن توجه کرد، درصد کل عرضه بیت کوین در سود است. از منظر تاریخی، ته بازار یا چرخه زمانی تشکیل می شود که این شاخص 45 درصد یا کمتر را نشان دهد. در حال حاضر، این شاخص نزدیک به 79 درصد است. آخرین باری که چنین تعداد زیادی از سرمایه گذاران در ماه می 2022 سود داشتند.

درصد عرضه بیت کوین در سود

در حالی که چشم انداز قیمت بیت کوین در مقیاس زمانی بالا تا حد زیادی صعودی باقی می ماند، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که پیروزی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده “SEC” یک تبلیغات کوتاه مدت است.

اگر سرمایه‌گذاران دور هم جمع شوند و سود خود را برداشت کنند، می‌تواند سودهای اخیر را خنثی کند و شروع به یک سرگردانی دیگر کند. اگر بیت کوین 29872 دلار را از موقعیت فعلی خود در 31200 دلار بشکند، این تز صعودی را باطل می کند. چنین پیشرفتی می تواند باعث سقوط 15.72 درصدی به سطح حمایت 25205 دلاری شود.

منابع: https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-weekly-forecast-can-xrps-win-take-btc-to-40-000-202307141202

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.