رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

چرا باید استراتژی های معاملاتی را آزمایش یا تست کرد؟

همینطور که میدانید سوددهی مستمر در بازارهای مالی شامل انجام ترید های سودده، نگه داشت یا حفظ سرمایه و سپس تکرار همیشگی همین فرآیند معاملاتی است. ولی متأسفانه، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست.

انجام معاملات سودده فقط نیاز به یک استراتژی فوق العاده ندارد. فرآیند معاملاتی شما نیاز دارد که به شما برتری های دیگری نیز در بازار ایجاد کند، یعنی مدیریت ریسک قوی و همچنین تسلط خوب بر روانشناسی معامله گری در شما!

آزمایش و تست استراتژی های معاملاتی می تواند به شما کمک کند که بفهمید آیا ستاپ یا ایده معاملاتی که انجام می دهید در عمل قادر به اجرای صحیح آن هستید و یا نه.

اگر به درستی قبول کنید و درک کنید که سیستم معاملاتی شما برتری خود را در بازارها حفظ می کند، می توانید با اطمینان بیشتر تلاش های خود را به سمت مدیریت ریسک و توسعه روانشناسی معامله گری هدایت کنید.

به طور خلاصه، تست و بک تست اجرایی، تریدهای بد را از تریدهای خوب جدا می‌کند. به شما می‌گوید کدام جفت ارز یا شاخص، کدام بازه‌های زمانی و محیط معاملاتی با توجه به پارامترهای معاملاتی شخصی و همچنین تحمل ریسک شما، بهترین موقعیت های معاملاتی را ایجاد می کنند.

ideal routine for pro forx trader 1 ideal routine for pro forx trader 1

ببینید، بسیاری از نگرانی های معامله گران مربوط به عدم اطمینان از خودشان است. اشتباهات رایجی مانند بستن سریع سود قبل از رسیدن به تارگت، اجازه دادن به رشد زیان ها و عدم استفاده از استاپ لاس ناشی از “ترس از اشتباه کردن” است.

اما زمانی که بدانید و انتظار داشته باشید که سیستم شما چه زمانی احتمالاً خوب پیش میرود یا چه زمانی احتمالاً درست عمل نمیکند، شانس بیشتری برای پایبندی به برنامه معاملاتی خواهید داشت.

برای مثال، یک تریدر اگر بفهمد و اعتماد داشته باشد که استراتژی خودش در تست های که داشته سودده هست، دیگر زمانهایی که در زیان های پشت سر هم گیر میکند وحشت زده نمیشود! چون او می داند که علیرغم زیان هایش، سیستم معاملاتی او می تواند تا پایان سال سوددهی او را تضمین کند.

 

Pics for blog 600x400 4 Jan 08 2024 07 40 27 5933 Pics for blog 600x400 4 Jan 08 2024 07 40 27 5933

اگر در تایم فرمهای کوتاه یا حجم های بالا معامله میکنید ویا دی تریدر، اسکلپر هستید، اطمینان به سوددهی در بلند مدت مهمترین احساسی هست که باید داشته باشید.

همچنین به یاد داشته باشید که مانند هر فعالیت تکراری اما ضروری مثل معامله گری، تست و بک تست سیستم ها با گذشت زمان و تمرین آسان تر می شود و مزایای که از لحاظ روانی ایجاد میکند، قطعاً به شما کمک می کند تا به یک تریدر با سوددهی مستمر تبدیل شوید.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.