رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

بانک، مشکلات استیبل کوین‌ها، ورشکستگی وال ها، تهدید بنیانگذارShiba Inu

  • کاهش نرخ ارز پایدار USDC با خروج سرمایه 3 میلیارد دلاری و افزایش پذیرش پروژه رقیب آن TUSD همراه شد.
  • یک قاضی در نیویورک درخواست دولت ایالات متحده برای به تاخیر انداختن خرید یک میلیارد دلاری بایننس از دارایی هایVoyager را رد کرد.
  • بن آرمسترانگ، خالق رمزارز BitBoy، شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی DOX Shiba Inu را تهدید کرد.

فعالیت های بانکی ایالات متحده باعث ایجاد موج شوک در میان فعالان بازار شد، معامله گران به بیت کوین روی آوردند و روایت “منطقه امن” بازگشت. خرید 1 میلیارد دلاری بایننس از وام‌دهنده رمزارز ورشکسته Voyager با حکم یک قاضی ورشکستگی نیویورک به مسیر خود بازگشت.

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، TUSD را برای ارائه معاملات بدون کارمزد در جفت BTC/TUSD انتخاب کرد و به رشد انفجاری در ارزش بازار استیبل کوین دامن زد. رویدادهای هفته با تهدید بن آرمسترانگ، خالق یوتیوب، توسعه دهنده اصلی DOX Shiba Inu، چرخشی جدی به خود گرفت.

بانک ایالات متحده افزایش FUD را در میان فعالان بازار اجرا می کند

حماسه مدیریت بانکی ایالات متحده در 10 مارس با سقوط یکی از فناورترین بانک‌ها، بانک سیلیکون ولی آغاز شد. فدرال رزرو برای کاهش ترس و محدود کردن خطر سرایت وارد عمل شدند. جدول زمانی رویدادهای مهم را در زیر بیابید:

8 مارس – بانک دوستدار رمزنگاری Silvergate سرمایه انحلال داوطلبانه خود را اعلام کرد، SVB اعلام کرد که باید ترازنامه خود را تقویت کند و سبد اوراق قرضه را با زیان 1.8 میلیارد دلاری فروخت.

10 مارس – SVB پس از اجرای سپرده ها شکست خورد. گزارش شده است که بانک تا صبح با مشاوران مالی برای یافتن خریدار کار کرده است. تا ظهر، رگولاتورها شانزدهمین بانک بزرگ کشور را تصاحب کردند و شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان گیرنده معرفی شد. شکست این موسسه 40 ساله به بزرگترین سقوط بانکی از زمان بحران مالی سال 2008 تبدیل شد و نزدیک به 175 میلیارد دلار سپرده مشتریان را در هوا ماند. First Republic، Signature Bank و Western Alliance احساس عدم اطمینان سرمایه گذاران حس کردند و البته به نظر می رسید که بانک های بزرگ از این پیامدها مصون مانده اند.

12 مارس – رگولاتورها بانک Signature را برای جلوگیری از گسترش این شرایط توقیف کردند. فدرال رزرو، وزارت خزانه داری و F.D.I.C. به طور مشترک اعلام کرد که “سپرده گذاران از روز دوشنبه 13 مارس به تمام پول خود دسترسی خواهند داشت.” فدرال رزرو برنامه وام اضطراری خود را با تایید خزانه داری اعلام کرد.

16 مارس- فدرال رزرو اعلام کرد که از روز چهارشنبه، بانک ها 11.9 میلیارد دلار از برنامه وام اضطراری وام گرفته اند. جانت ال. یلن در مقابل کمیته مالی سنا شهادت داد و به مردم اطمینان داد که بانک‌های آمریکا “سالم” هستند.

قاضی ورشکستگی نیویورک درخواست دولت آمریکا برای به تاخیر انداختن خرید دارایی Voyager را رد کرد.

در حالی که رگولاتورهای ایالات متحده به سرکوب شرکت ها و موسسات ارزهای دیجیتال ادامه می دهند، یک قاضی ورشکستگی نیویورک درخواست دولت ایالات متحده برای به تاخیر انداختن خرید یک میلیارد دلاری وویجر را رد کرد.

مایکل وایلز، قاضی در ناحیه جنوبی نیویورک گفت که انتظار بیشتر به مشتریان وویجر آسیب می رساند و خرید یک میلیارد دلاری بایننس از دارایی های وویجر قرار است در 20 مارس اجرایی شود.

وقتی BitBoy Crypto DOX Shytoshi Kusama را تهدید کرد

تیم توسعه Shiba Inu اخیراً راه‌اندازی راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ خود را به‌صورت بتا عمومی Shibarium اعلام کرده است. در حالی که دارندگان SHIB خوشحال بودند، زمانی که بن آرمسترانگ، یوتیوبر، شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی DOX را تهدید کرد، درام اتفاق افتاد.

منتظر بمانید تا بنیانگذار $SHIB را که این هفته عرضه می‌شود، عرضه کند. شاید هم فردا.

 Ben Armstrong (@Bitboy_Crypto) March 16, 2023—

 

توییتی که در توییتر کریپتو منتشر شد، Shibarium را متهم کرد که اسکرین شات‌هایی را به عنوان مدرک به اشتراک گذاشته است.

.

Shibereum یک زنجیر جدا شده از Rinia است، آنها فراموش کردند که شناسه زنجیره را تغییر دهند.

ادمین به ما می‌گوید ساکت باشیم.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای از ردیاب اطلاعات رمزنگاری Glassnode، سه رویداد مهم به عنوان موضوع این هفته ظاهر شد. کاهش پیوند استیبل کوین ها، خروجی های عظیم مبادلات و قیمت بیت کوین به بالاترین حد در 9 ماه گذشته علیرغم افزایش ذخایر بیت کوین در صرافی ها رسید.
تقریباً 0.144٪ از کل بیت کوین و 0.325٪ کل اتریوم در گردش از ذخایر مبادله خارج شد. این شبیه عواقب پس از فروپاشی صرافی FTX بود.
BTC and ETH: Percent Balance on Exchanges
بر اساس دلار، در ماه گذشته بیش از 1.8 میلیارد دلار ارزش ترکیبی BTC و ETH از مبادلات خارج شد.

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.