رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

آیا بیت کوین صعودش در سال 2023 را متوقف می کند، دیدگاه بلند مدت همچنان صعودی است

قیمت بیت کوین در تلاش برای تصمیم گیری جهت حرکت بعدی، در حدود 29247 دلار به 41273 دلار است.

افزایش فشار خرید می‌تواند بیت‌کوین را عمیق‌تر به سمت شکست نزولی سوق دهد، میانگین آن را 35260 دلار یا حد بالایی را 41273 دلار نشان دهد.

از سوی دیگر، ناتوانی در جمع آوری شتاب حرکتی می تواند منجر به سقوط آن به منطقه 22,591 تا 26,591 دلاری شود.

قیمت بیت کوین “BTC” به دلیل مواجهه با مقاومت هفتگی از طریق ناحیه شکست نزولی ثابت مانده است. با وجود رد چندین بار در بازه‌های زمانی روزانه و چهار ساعته، فروشنده‌های BTC نتوانسته‌اند کنترل قیمت را در دست بگیرند.

قیمت بیت کوین همچنان آرام است

قیمت بیت کوین به مدت چهار هفته حول مرز 29247 تا 41273 دلار در نوسان بوده است. بدون جهت و محدود کردن دامنه، همه چیز برای معامله گران بیت کوین خسته کننده به نظر می رسد.

با این وجود، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که شانس خوبی وجود دارد که قیمت بیت کوین تا زمانی که نقطه میانی شکست نزولی قبلی را روی 35260 دلار نشان دهد، به روند صعودی ادامه دهد. در یک مورد بسیار صعودی، ری‌تست حد بالای این شکست در 41273 دلار نیز امکان پذیر است.

با آخرین افزایش ۲۵ واحد پایه نرخ فدرال رزرو ، چشم انداز مالی ایالات متحده بیش از پیش تنگ‌تر می شود. با سقوط بیشتر بانک ها، اعتماد به فدرال رزرو و ارز به آرامی شروع به از بین رفتن خواهد کرد. این توسعه افراد بیشتری را به سمت دارایی های سخت مانند طلا یا حتی بیت کوین سوق خواهد داد.

فرضیه صعود در سال 2023 یک اثر جانبی از سقوط بانک های محبوبی مانند Signature، بانک سیلیکون ولی و غیره است. این هفته، ما شاهد بودیم که جی پی مورگان بانک First Republic را در دست گرفت و سایر بانک های منطقه ای ایالات متحده مانند وسترن الیانس یا زیون بانکورپ به دلیل مشکلات مالی خود، فروش بزرگی را در بازارهای سهام تجربه کردند.

اگرچه ممکن است شتاب روند صعودی کند شده باشد و منجر به تثبیت قیمت بیت کوین شود، اما اگر تحولات مناسب باعث خرید وحشتناک بیت کوین شود، احتمالا همه چیز ادامه خواهد داشت.

BTC/USDT 1-week chart

نگاهی عمیق تر به تکنیک های BTC به منطقه خرید کلیدی اشاره می کند

برای دانستن بیشتر در مورد سلامت سرمایه گذاران بیت کوین، اجازه دهید نگاهی به سود خریداران، نقدینگی، نرخ تامین مالی و اختلاف بین حجم خرید و فروش بیندازیم.

نمودار پیوست شده در زیر نشان می دهد که قیمت بیت کوین از میانگین حرکتی 100 هفته ای 26600 دلار عبور کرده است و به راحتی بالای آن قرار دارد که نشان دهنده چشم انداز صعودی است.

کاهش علاقه خریداران، که نشان دهنده تعداد موقعیت های باز همراه با دلتای حجم معاملات و مشتقات است، نشان می دهد که فروشندگان کوتاه مدت غالب هستند. علاوه بر این، به نظر می رسد انحلال های طولانی مدت بیشترین تأثیر را داشته باشد، که با سایر معیارها همخوانی دارد و در حال حاضر چشم انداز نزولی را نشان می دهد.

افزایش شدید در نرخ بهره  و به دنبال آن افزایش دلتای حجمی نقطه ای و مشتقات اولین نشانه یک روند صعودی در حال رشد است.

BTC/USDT 1-week chart

در حالی که چشم انداز قیمت بیت کوین حاکی از توقف کوتاه مدت در روند صعودی است، نمی توان پیش بینی کرد که آیا بیت کوین قبل از ری‌تست شکاف ارزش منصفانه “FVG” که از 22591 دلار به 26591 دلار هست، به روند صعودی خود ادامه می دهد یا خیر. حرکت به این حوزه فرصتی را برای دارندگان بلندمدت برای انباشت بیت کوین فراهم می کند.

در داخل این FVG دو سطح حمایتی پایدار در 25205 دلار و 24300 دلار وجود دارد که مکان های ایده آلی برای خرید بیت کوین هستند.

منابع: https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-weekly-forecast-btc-pauses-2023-rally-big-picture-remains-bullish-202305051205

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.