رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

کاهش محبوبیت بیت کوین باعث کاهش قیمت بیت کوین می شود

  • حجم معاملات بیت کوین Ordinals پس از رسیدن به سقف 18.13 میلیون دلاری در 8 می، برای سه روز متوالی کاهش یافته است.
  • تعداد تراکنش ها بین 8 تا 11 می به یک سوم کاهش یافته است.
  • نرخ هاش ریت و قیمت شبکه بیت کوین همراه با کاهش فعالیت زنجیره ای Ordinals کاهش یافته است.

بیت کوین Ordinals که امکان افزودن متن، تصاویر و کد را بر روی کوچکترین واحد بیت کوین، یک ساتوشی فراهم می کند، کاهش محبوبیت آن را نشان داده است. حجم معاملات Ordinals در 8 می قبل از مارپیچ نزولی خود به اوج خود رسید و تعداد معاملات از 17,000 به 6,000 در بازه زمانی سه روزه بین 8 و 11 می کاهش یافت.

فعالیت زنجیره ای بیت کوین Ordinals کاهش می یابد

بر اساس داده های پنل Dune، حجم معاملات بیت کوین Ordinals در یک روند نزولی قرار دارد. پس از ثبت رکورد 18.13 میلیون دلار در 8 می، حجم تریدها برای سه روز متوالی کاهش یافت و به 4.86 میلیون دلار رسید.

حجم تریدها با بلاک چین در Dune Analytics

تعداد تراکنش ها به یک سوم کاهش یافت، از 17000 در 8 می به 6000 در 11 مه. نمودار زیر کاهش شدیدی را از 8 می تا 10 می نشان می دهد.

جالب اینجاست که افت فعالیت روی بلاک چین بیت کوین Ordinals تاثیر منفی بر هاش و قیمت بیت کوین گذاشته است.

نرخ هش بیت بیت کوین و کاهش قیمت بیت کوین

هاش بیت بیت کوین 360.34M TH/s است که از 400M TH/s در 10 مه کمتر شده است. نرخ هاش معیار قدرت محاسباتی شبکه است و میزان امنیت و سختی استخراج را تعیین می کند.

با کاهش کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین، ماینرها در شبکه بیت‌کوین کاهش می‌یابند و این بر نرخ هاش‌ تأثیر منفی می‌گذارد. در کنار کاهش نرخ هاش شبکه، کاهش قیمت بیت کوین نیز وجود داشته است.

نرخ هش بیت کوین سال به روز (YTD)

قیمت بیت کوین از روز پنجشنبه 4 درصد کاهش یافت و صعودهای پس از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده “CPI” ایالات متحده را برگرداند. در زمان انتشار این مقاله، بیت کوین با قیمت 26445 دلار مبادله می شود که تقریباً 10 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود در 5 می است.

منابع: https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-ordinals-dropping-popularity-sees-btc-hashrate-and-price-decline-202305121412

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.