رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

آیا بیت کوین پس از 30000 دلار در استراحت می کند؟

  • قیمت بیت‌کوین در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت صعودی باقی می‌ماند و چشم‌انداز افزایش تا ۳۵۲۹۰ دلار است.
  • نمودار سه روزه بیت کوین شروع به حرکت صعودی می کند و به تمدید صعود در 2023 اشاره می کند.
  • با این حال، در تایم‌فریم روزانه، کریپتو بزرگ ممکن است محدوده‌ای را تشکیل دهد و قبل از تلاش برای صعود جدید به 28545 دلار برسد.

قیمت بیت کوین در تمام بازه های زمانی به شدت صعودی باقی می ماند. افزایش اخیر قیمت آن را به سطح روانی 30000 دلار رسانده است. با افزایش تسلط بیت کوین، آلت کوین ها به احتمال زیاد کنار گذاشته می شوند در حالی که سرمایه گذاران سرمایه خود را به بیت کوین می ریزند و کریپتوهای بزرگ را به سمت ارتفاعات بالاتر سوق می دهند.

قیمت بیت کوین در بازه زمانی هفتگی

قیمت بیت کوین در حال حاضر در منطقه 30000 دلاری در نوسان است. علاوه بر این، سه ماهه دوم سال 2023 نیز رو به پایان است، که به طور بالقوه می تواند یک حرکت نوسانی در حدود بسته شدن ماهانه ایجاد کند. اما سوالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران حاشیه‌نشین دارند این است که “آیا اصلاحاتی وجود خواهد داشت؟”

برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید نگاهی به بیت کوین از چند بازه زمانی بیندازیم.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین نشان می دهد که بسیار نزدیک به ری‌تست 31839 دلار است که نقطه میانی این محدوده است و از 48192 دلار به 15487 دلار گسترش می یابد. از دیدگاه بلندمدت، یک نقطه ایده آل برای اصلاح پس از ری‌تست مانع 31389 دلاری است.

در تلاش برای برخورد نقطه میانی، قیمت بیت کوین ممکن است ناکارآمدی هفتگی را در 35290 دلار ری‌تست کند، که می تواند سطح بالایی را تشکیل دهد.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد، نقطه میانی شکست نزولی در بازه زمانی هفتگی روی 35260 دلار قرار دارد که دقیقاً با ناکارآمدی هفتگی ذکر شده در بالا مطابقت دارد. از این رو، این تلاقی به احتمال زیاد یک منطقه سودآور برای دارندگان کوتاه مدت خواهد بود.

نمودار 1 هفته ای BTC/USDT

قیمت بیت کوین در بازه زمانی سه روزه

نمودار سه روزه قیمت بیت کوین تصویر بسیار ظریف تری را به تصویر می کشد. در حالی که این تغییرات از دیدگاه قیمت تغییر نکرده است، شاخص ها برای درک اینکه آیا بیت کوین افزایش می یابد یا خیر، بسیار مهم هستند.

شاخص RSI در 42 کاهش دو برابری ایجاد کرده است و بالاتر از سطح میانگین در 50 بهبود یافته است که حاکی از افزایش حرکت صعودی است.

اسیلاتورها یک حرکت نزولی را نشان می دهد زیرا میله های هیستوگرام قرمز زیر خط صفر تولید می کند. اما چشم انداز پس از افزایش اخیر قیمت بیت کوین تغییر می کند، که باعث شده است نوارهای هیستوگرام زیر خط صفر سبز شده و به هم برخورد کنند.

یک تلنگر به بالای خط صفر به شتاب صعودی در حال افزایش اعتبار می‌افزاید.

در نهایت، شاخص روند موج برای قیمت بیت کوین نشانه هایی از یک متقاطع صعودی بالقوه زیر خط صفر را نشان می دهد که به تمدید حرکت صعودی 2023 اشاره دارد.

همه این نشانه‌ها نشان می‌دهد که صعود قیمت بیت کوین در نمودار سه روزه هنوز آغاز نشده است.

نمودار 3 روزه BTC/USDT

قیمت بیت کوین در بازه زمانی روزانه

نمودار روزانه قیمت بیت کوین نشان می دهد که حرکت اخیر نقدینگی سمت خرید را که بالاتر از نوسان بین 26 آوریل و 6 می شکل گرفته بود، در حدود 30000 دلار جمع آوری کرد. با توجه به اینکه در آخر هفته، احتمال ادامه این روند صعودی بسیار کم است.

بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت بیت کوین تثبیت شود و محدوده ای را تشکیل دهد. اگر سرمایه گذاران کوتاه مدت تصمیم به ثبت سود بگیرند، یک اصلاح جزئی به 28545 دلار قابل قبول به نظر می رسد. اما سرمایه گذاران باید در این بازه زمانی صبورانه معامله کنند.

نمودار 1 روزه BTC/USDT

منابع: https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-weekly-forecast-will-btc-take-a-break-after-30-000-202306230516

ارسال نظر

topprotrader.com © 2024 تمام حقوق سایت محفوظ است.

قالب چند منظوره و فروشگاهی Kicker

© 2024 ژاکت. تمامی حقوق سایت محفوظ است.